جمعه ۲ آذر
كهرباى من شعری از سعيد آزاد
از دفتر شعر سپيد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ ۱۹:۱۰ شماره ثبت ۸۷۸۹۶
بازدید : ۲۹۳ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب سعيد آزاد
|
ميدانى چيست ؟
وقتى به اولين بار ديدمت
عالم از خيالات خوب
مرا احاطه كرد
دقيقاً كه خودم را گم كرده بودم
بدنم گرم شده بود
تمام ناملايمتى ها از من زدوده شده بود
نه قهرى
نه خستگى
نه كينه ى
نه دشمنى
و نه هيچ اثر منفى
سراپا غرق شده بودم
نمى پرسى غرق چى؟
غرق تو
غرق محبت تو
غرق هر چيز مثبت
گاهى اوقات فكر ميكنم با جهت مخالف
كهربا مواجه شده ام
هر چقدر منفى كه مى ايد ولى قبول نمى
كند ميگويد خلاف جهت
و ناگاه مثبت مى شود
عجيب است
نام ديگرت كهربا ست
كهربا خوب
كهرباى كه حقيقت را بيان مي كند
هر چقدر ام كه به خلاف جهت اش
فشار بياورى اصليت خود را فراموش نمى كند
و مقاومت مي كند
تو كهرباى منى
١٣سرطان١٣٩٨
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید