شنبه ۳ آذر
در دلم آشوب شعری از مرضیه حسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ ۱۳:۳۱ شماره ثبت ۸۷۷۵۴
بازدید : ۵۳۲ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب مرضیه حسینی
|
حرف من را کنار بگذاریم
تو بگو از چه رو که آشوبی
من که ساده تر از دیروزم
تو چرا به قلب من می کوبی
گرچه دنیا به روی من خندید
خنده هایش دروغ و درهم بود
و تو با خنده هات می گفتی
که نگاهت دوای دردم بود
تمام دلخوشیم این بوده
که برایم تو جاودان باشی
مثل شانه ای برای غم هایم
به بزرگیِ آسمان باشی
این طلسم غصه را بردار
سینه ام را پُر از هیاهو کن
ای که میهمان شدی به دامانم
عطر احساس بوسه را رو کن
می رسد وقت رفتنت یک شب
کوله ات را تو باز می بندی
و دل من دوباره می گیرد
که تو بر غصه هام می خندی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.