شنبه ۳ آذر
خاطره مادر شعری از عسل اسدیان
از دفتر دلگیری ممتد نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ ۱۷:۰۱ شماره ثبت ۸۷۷۰۹
بازدید : ۳۴۸ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب عسل اسدیان
|
خاطره مادر
**************
كسی كه عمری نگاهش
وصدایش
الهام بخش لحظه هایم بود
چرا نماند؟؟؟
وقتی كه رفت چرا؟؟
مرا همراه خود نبرد
چرا باید بغل بگیرم حسرتهایم را
به جای او...
سخت است نباشی ومن
راحت بیاسایم
تلخ است
نبودنت
**************
وچگونه من شیرین بنوشمت
آرام گرفتی وآرام تر گذشتی
از خیر زندگی
من بی تو چگونه برسم به شور زندگی
بودی وهر لحظه و آن
زیبا وفریبنده بود
اكنون كه دگر رفته ای
این دختر دنیا عجب زشت صورت است
با اینكه نبودت سخت وجانفرساست
با خاطره ئ خاطر تو
آرام گرفتم
تیر99
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد ارجمندم سپاس از اظهار لطف شما،ممنونم روح رفتگران قرین رحمت ایزد | |
|
درود استاد فرهیخته سپاس | |
|
سپاس استاد عزيز وفرهيخته گرامي باد ياد تمامي درگذشتگان روحشان قرين رحمت | |
|
درود بر شما وسپاس پایدار باشید | |
|
سپاس از اظهار لطف شما اینکه خواندید مرا پایدار باشید | |
|
درود سحر نازنینم سپاس ازت گلم روح رفتگانتون قرین رحمت | |
|
درود وسپاس از لطف شما | |
|
درود سپاس پایدار باشید | |
|
درود بر شما نگار نازنين سپاس از لطفت آرامش بخش بود كلامتان البته صحيح است فرمايش شما مانا باشي به مهر نازنينم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روحشان شاد که بقول حافظ
( نظیر خویش بنگذاشتند و بگذشتند
خدای عزّ و وجل ، جمله را بیامرزاد
زنده باشید