جمعه ۲ آذر
بهاران شعری از بردیا امین افشار
از دفتر گل سنگ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ ۲۰:۵۶ شماره ثبت ۸۷۶۶۸
بازدید : ۵۱۹ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر بردیا امین افشار
آخرین اشعار ناب بردیا امین افشار
|
من و تو ...
باید بدانیم
که نخواهد شد گریان
برای زمین ،
هرگز آسمان
من و تو ...
باید بخوانیم
از دلنوشته های زمان
که دنیایمان ،
می شود ویران
من و تو ...
باید بریزیم
از ابر مانند باران
تا شود سبز،
خرمن انسان
من و تو ...
باید بکاریم
لاله ها در لاله زاران
تا بر دمد ،
دوباره بهاران
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد ارجمندم ، تشکر از وقت پرمایه تان که صرف شعر ناچیز حقیر فرمودید . سپاس
| |
|
سلام و درود استاد ارجمندم . سپاس از بذل توجهی که بر چرک نوشته هایم فرموده اید . تشکر | |
|
سپاس استاد ارجمندم . مهرتان انرژی بخش است بر قلم ناتوانم . درود | |
|
تشکر استاد بانوی ارجمندم از تشویقتان ، که انرژی میبخشد ، بر قلم کم بضاعتم. درود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بو.د
دستمریزاد