شنبه ۳ آذر
روح غیرت شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ شماره ثبت ۸۷۶۴۳
بازدید : ۲۳۸ | نظرات : ۳۹
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
حاکمِ شهرِ ما که مست افتاد
حکم دردست زیر دست افتاد
هر فرایند نا خوشایندی
از نکوشیدن و نشست افتاد
دیدم و خواندم آنچه از تاریخ
از تعلل گران، شکست افتاد
غافل از خویش و غافل از دشمن
سروکارش به بند و بست افتاد
خوب گفتیم و بد عمل کردیم
درصف دوستان گسست افتاد
خیری از روزگار خود نجشید
آنکه دنبال شب پرست افتاد
حرف سنجیده واژه های قشنگ
بی زبان لطیف پست افتاد
روح غیرت عزیز و مانا باش
نفس مغرور در شکست افتاد
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم | |
|
زنده باشی | |
|
همیشه سر بلند باشی | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاس بی پایان | |
|
بینهایت سپاسگزار دوست نوازی شما هستم زنده و سر امد باشی :2 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودها بر دوست
شعری زیبا و اثربخش