جمعه ۲ آذر
تو شعری از زهرا رنجبر(غزال)
از دفتر تو نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ ۲۱:۲۶ شماره ثبت ۸۷۳۷۷
بازدید : ۷۹۸ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر زهرا رنجبر(غزال)
آخرین اشعار ناب زهرا رنجبر(غزال)
|
اوج خوشبختیست
کسی را بخواهی و او نیز تو را
و
هرروز از سر بگیرید تمرین بی هم نبودن را
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.