شنبه ۳ آذر
سبز باش .. شعری از اصغر محمودی( مور )
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ ۱۴:۱۶ شماره ثبت ۸۷۳۶۷
بازدید : ۱۰۷۹ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر اصغر محمودی( مور )
آخرین اشعار ناب اصغر محمودی( مور )
|
سبز باش
برگ درختان انار را
به آغوش بگیر
از زندگی پیراهنی بساز
به رنگ شکوفه های گیلاس
تازه شو
بهاری
چشمانت را
به رویش سبز قناری بسپار
آواز بخوان
پرواز کن
بی اعتنا به دماوند
مقصد دریاچه است
خزر
رودخانه باش
ماهیان تشنه لب را سیراب کن
و آنگاه که به ساحل رسیدی
لیلی همان جاست
عاشق شو
مجنون باش
اصغر محمودی(مور)
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب
ممنون از لطف شما
روزگار بر شما خوش | |
|
سلام و احترام
ممنون از وقتی که برای مطالعه گذاشتید .
سلامت و شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.