جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر امیرمحمد قلندری (کیان)
آخرین اشعار ناب امیرمحمد قلندری (کیان)
|
از خـداونـد نـعــیـم بـی نـیـاز مـهـــربـان وان حـکیم بی شـریـک و آن رحـیـم اسـتوان
آفـریـنـنـده خورشید و فضا و کــهـکشان وان گـیـاهـان و هـوا و جـانـداران انــــدر آن
آفـریـنـنـده و دانـای زمـیـن و آن زمـــان اشــرف مــخـلـوق گــردانــــنــــده مـا آدمــان
خـالـق نـور و زمـین و آسمان و آن میان وان غفور و نور و آن دانـا و قـادر بر جـهـان
صـاحـب قرآن همان دریای علم بی کران صـاحـب جـنـّات و نـار انـدر سـرای جـاودان
چـه تـوان کرد از این ذهن پریشان بیان؟ وصف آن جای و جلال و جان نگنجد به روان
از ازل تـا بـه ابـد در همه جا گر همگان هر دم از لطف خدا گویند و شکرش در زبان
یـک نـیاید ز هـزاران هـزاران بـه مـیـان مـا همه هیچ ایم و در جـبران لطفـش ناتوان
امیرمحمد قلندری ٭ ۱۳۹۹/۴/۱۳
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد