يکشنبه ۴ آذر
جانباز شعری از نصرت یوسفی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ ۱۸:۵۷ شماره ثبت ۸۷۲۶۶
بازدید : ۲۶۱ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب نصرت یوسفی
|
حال شیدا ئی ما را ز گل ناز بپرس
زورق عشق مرا از پر پرواز بپرس
شوق دیدار رخ یار اگر می طلبی
لذت دید ن دلدار ز جانباز بپرس
راز چرخیدن پروانه بگردسرشمع
خواهی ارکشف کنی زان سرپررازبپرس
سرعشق است میان گل وپروانه وشمع
عشق آنرا زشهیدان سرافراز بپرس
هرکه شدکشته حق مرده مپنداراورا
فهم این نکته زقرآن پراعجاز بپرس
سربلنداست هرآنکس که سرش دارشدست
راز سرداری جلاج پر اعجاز بپرس
سخن از ساقی و یار و غزل ناب نگو
این مضامین همه ازخواجه شیراز بپرس
طعم شیرین شهادت که چشیدست هنوز
گرچه صد بار بپرسند ولی باز بپرس
نصرتا شعر تو تقدیم به جانبازان است
لطفش از طبع خوش قافیه پرداز بپرس
|
|
نقدها و نظرات
|
استاد ارجمند استکی : لطف شما همیشه شامل حال من بوده بسیار سپاسگزارم | |
|
درود بر شما شاعر عزیز جناب صادقی : انشاالله در پناه حق همیشه شاد وسربلند باشید | |
|
جناب مجمد باقر انصاری : ازبزرگواری شمابسیارمتشکرم ولی چه خوب بوداگرانتقادیاویرایشی نیازداشت میفرمودید بازهم متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تشکر از تقدیمی زیبایتان
موفق و پیروز باشید