"شاه و گدا"
شاه آمدهای خوش بنشین چای بریزم
تا قصهی ما شاه و گدا نقل دهانست
مستانه کند عطر خوشت مستی مستان
آهو به غزلخوانیتان مشکفشانست
کشور سندش خورده بنامت گُل زهرا(س)
گنجینهتان شاه رضا(ع) ورد زباست
قم، شاهچراغ (ع) و حرم حضرت صالح (ع)
خاندان شما وارث این کوی و مکانست
وصل است به دربار شما خانهی کعبه
تا زائرتان گرد حرم طوفکنانست
ای قوم به حج رفته کجایید بیایید "تضمین مولانا"
معشوق همینجاست چه حاجت به بیانست
ایران برکت یافته از کوی خُراسان
این خاک نظر کردهی یکتای نهانست
اینجا همه قاسم همه سرباز ولایت
سامان ابومسلم و سلمان و کیانست
گر نصف جهان هست در ایران همه دانند
مشهد به طریق دگری قلب جهان است
تجویز طبیب است اگر برگ دلم ریخت
پایم برسد شهر شما مرگ خزانست
تقویم ورق خوردو به ذیالقعده رسیدیم
ای ماه من این یازدهم یا ضربانست
با شورو شعف قلب زمانه زند امروز
تاریکی و ظلمت بدمت صبحدمانست
با هر طپشی جان به جهان هدیه نمودی
خونت به رگ ساعت بیدار زمانست
ای ساعت بیداری ما خواب نداری
تا روز قیامت حرمت چرتپران است
سرتاسر مشهد همه پژواک رهاییست
آبادی گلدسته و گلبانگ اذانست
آوای رهاییست صدای شجریان
آواز پدر ارث همایون جوانست
میخواره و سرگشته و رندیم و نظرباز"تضمین حافظ"
در کوی تو اما دل ما چرخزنان است
تو دولت عشقی که سفارت زده در طوس
هرکس که پناهندهتان شد در امانست
و بالله توفیق
ایینی زیبایی سرودید
مانا باشید
عیدتان مبارک