از یاد نمی برم تو را یادم باش
من برگ صنوبرم تو هم بادم باش
من آدمم آخر این دلم می گیرد
انصاف بده تو هم کمی آدم باش
**************************
حوری که خدا قول ورا داد به قرآن مجید
در عالم خاکی کس از او روی ندید
من دوش یکی حور نکو صورت را
دیدم که کسی ندید و هرگز نشنید
****************************
وقتی به گوش دلم ترانه می خوانی
ترانه های ناب زمانه می خوانی
دلم هوای لبت می کند می دانی
چرا فقط لا لایی شبانه می خوانی
****************************
چون صبح دل انگیز پر از شادی باش
خود بلبل این باغ به آبادی باش
آوای تو سرمست کند عاشق را
پیغام رسان خوش آزادی باش
**************************
هر روز جواب ما را گل با سلام می داد
ارباب را چگونه پاسخ غلام می داد
امروز چون غلامی دادم سلام گل را
ارباب کاش پاسخ در یک کلام می داد
*******************************
من که با تلخی تمام عمر را سر می کنم
غنچه های عمر را اینگونه پر پر می کنم
می نشینم رو به روی ماه رو شب تا سحر
صبح را تا شب بدین منوال آخر می کنم
خواه آیی در کنارم ماه و خواهی نیز رو
بودنت را در دل دیوانه باور می کنم
********************************
من زلف شبم تو قرص مهتابم باش
در ظلمت شب چراغ شب تابم باش
روزانه اگر نمی شوی همراهم
مهمانی شب شبانه در خوابم باش
بسیار زیبا و دلنشین بود ند