يکشنبه ۲۷ آبان
مــــاه بلنــــــــد شعری از علی رفیــــعی وردنجانی
از دفتر شعرانگی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۳۵ شماره ثبت ۸۶۷۹۸
بازدید : ۴۵۵ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر علی رفیــــعی وردنجانی
آخرین اشعار ناب علی رفیــــعی وردنجانی
|
بنام خدا
" ماه بلند "
گریه خوب است ولی لطف کن اینبار بخند
پای من باشد اگر کنج لبت یافت گزند
همهی سال تو با اینکه در آغوش منی
سهم قندان نشود لذت شیرینی قند
ماه با دبدبه اش دور زمین می گردد
گرچه کوتاه؛ زمینِ تو ام ای ماه بلند
شعر من خورده به نامت سندش بیت به بیت
قصه هایم همه تقدیم تو شد بند به بند
در مقابل تو هم ای دوست بیا کاری کن
می توانی بپسندی همه را... پس بپسند
آن همه شعر برای تو سرودم؛ گفتی:
شعرها سهم تو باشد "دلِ خوش، سیری چند"
........
علی رفیعی وردنجانی
1399/03/30
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید