مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
جمعه ۲ آذر
نو ( 3 ) شعری از نادر مسلمی ( ن م قطره )
از دفتر نو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۳۹ شماره ثبت ۸۶۷۹۴
بازدید : ۱۸۴۶۳۱ | نظرات : ۱۶
دفاتر شعر نادر مسلمی ( ن م قطره )
آخرین اشعار ناب نادر مسلمی ( ن م قطره )
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
دلم روشن است
دلم روشن است
به روشنی آفتاب
دیگر پلک هایم نمی افتد
وقتی باران امید
می شوید خواب چشمانم را
میبرد غبار تنهایی را
شیشه ی دلم
شفاف تر می شود
دلم روشن است
روشن از تابش نور
از آمدن هوا
از روییدن باد
و ضربان نبض بیداری
خواب را می پراند از چشمانم
دلم روشن است
روشن تر از باغ
صاف تر از دریا
دیگر از رویای تاریکی
خبر نیست
نور است و امید
شوق است و یار
و بوسه بر نور زدن
دلم روشن است
روشن تر از روشنی
و من به فردا و فرداها
می اندیشم
به ستارگانی که
هنوز در خوابند
به افق که پنهان است
به گل های آفتابگردان
که سر در گریبان
بی صدا خفته اند
دلم روشن است
روشن تر از آفتاب
دکتر نادر مسلمی ( ن م قطره )
خوانش : بانو ماهور
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد