جمعه ۲ آذر
عاشق جانانه کجاست شعری از محمد رضا اسدی
از دفتر عارفانه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۲۲ شماره ثبت ۸۶۷۸۱
بازدید : ۳۹۰ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب محمد رضا اسدی
|
عاشق جانانه کجاست
می کجا، میکده و ساغر و میخانه کجاست؟ بت و بتخانه کجا، محبس دیوانه کجاست؟
بهر تقدیم شراب، شاهد و ساقی باید ساقی جام کجا، شاهد دردانه کجاست؟
خود معشوق کجا، جلوه معشوق چه شد؟ رویت یار کجا حالت مستانه کجاست؟
پا براین خانه نهادیم کشیدند به رهی رهبر راه کجا، صاحب این خانه کجاست؟
غنچه عشق مرا چیدهاند آن دم نارس کل کجا بود بگو بلبل و پروانه کجاست؟
ای نسیم عشق کنون داده ز دست هویت خویش عشق وارسته کجا، عاشق جانانه کجاست؟
63/6/13
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.