شنبه ۳ آذر
مذاکره با دشمن شعری از محمد روحانی راد
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۲۸ شماره ثبت ۸۶۷۰۱
بازدید : ۲۶۲ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر محمد روحانی راد
آخرین اشعار ناب محمد روحانی راد
|
مذاکره با دشمن
********
هزار و اندی سال پیش
خدا به ما یاد داده
مذاکره با دشمن
هرگز نداره فایده
*
خدا میگه تو قرآن
یهودی و مسیحی
از تو که پیغمبری
هرگز نمیشه راضی
*
اونا میخوان بگی چشم
تو همه چیز دنیا
فقط بشی یه پیرو
حرف باشه حرف اونا
*
بگو هدایت فقط
هدایت الهی
مگر نه اینه که تو
علم الهی داری؟
*
تویی که هستی نبی
به حرفشون گوش بدی
حمایت خدا رو
یقیناً از دست میدی
*
بی یار میشین و یاور
قصه میاد به آخر
به در میگم که دیوار
بشنوه ای پیمبر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.