يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر ندا احمدي زنجاني مقدم
آخرین اشعار ناب ندا احمدي زنجاني مقدم
|
گمشده
در اینه بنگر، که رخ یار بینی از من تو حذر کن، که جهاندار ببینی
از خواب، تو بیدار شو، در وقت نیایش حال خوش و آن جلوه گر یار ببینی
پروانه صفت، جانب گلزار روان شو تا گمشده ات را به گلستان ببینی
در عالم سفلی، همه چیز رنگ و لعاب است بگذر ز ظواهر که ریحانه ببینی
در مکتب عشاق جهان، غصه حرام است غم را تو رها کن، که جانان رو ببینی
دوری ز بر آن تب عیار گناه است دوری ز کنه کن که رخ یار ببینی
رندانه سوی بارگه شاه روان شو شمس و قمر و پرتو انوار ببینی
تقدیر پذیرا شو و تسلیم رضا باش تا بارش رحمت از آن ابر گهر بار ببینی
وز طلعت رخسار تو ای سرو خرامان یک مرحمتی کن که فرزانه ببینم
گفتم همه را خواستم و جمع نمودم یادی بنما انچه که گفتم، اگاه ببینم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عارفانه و زیبا بود
همراه با تغییر ردیف؟