شنبه ۳ آذر
دیگر نمی خواهم تو را شعری از محسن فرهادیانی اوشن
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۲۱ شماره ثبت ۸۶۳۳۵
بازدید : ۳۱۳ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر محسن فرهادیانی اوشن
آخرین اشعار ناب محسن فرهادیانی اوشن
|
از بس که زجرم داده ای
اندوه و دردم داده ای
مشکل به دستم داده ای
دیگر نمی خواهم تو را
گر در به رویم وا کنی
مهرم به قلبت جا کنی
خود را کم و رسوا کنی
دیگر نمی خواهم تو را
گر خواب باشی در سرم
یا صید آیی در برم
یا پر کشی در خاطرم
دیگر نمی خواهم تو را
این سینه ی رنجور من
سوزان چو شمع انجمن
ای خوب من مغرور من
دیگر نمی خواهم تو را
چندی به زندانت شدم
حیران و ویرانت شدم
مجنون گم نامت شدم
دیگر نمی خواهم تورا
غم آمد و با یاد تو
باغ دلم رو کرد درو
دیر آمدی اینک برو
دیگر نمی خواهم تو را
از جنس نوری، آدمم
دنیای صوری ، ماتمم
خیلی فزونی ، من کمم
دیگر نمی خواهم تو را
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود