جمعه ۹ آذر
امید شعری از منصور دادمند
از دفتر دیوان مسعود نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۱۱ شماره ثبت ۸۵۹۶۵
بازدید : ۴۷۸ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
دستی میکشم به محبت بر قلب افسرده ام
تا خنده ای بر لب آرد
اما آتش است که ازآن به پا می خیزد
و به شلاق بر صورتم مینشیند
دیر گاهیست به پایان این قصه تکرار شدنی چشم میدوزیم بر قفسی
که در ان به بند کشیده شده ام به سختی روزگار
بربدنم تیر و ترکش های که بر ان نقشی رویده
خس خس نفسهایم به شماره های اخر به ار مغان محبت
پنجره ای بر قلبم میگشاید
تا چشم بر راهی دوزم که برزندان تنم گل روید
خاطرهای زیبا و رویا ها خنده ای بر لب مینشاد
و امید قدرت تحمل را به هدیه ای در کنارمان مینشاند
آرزوهاست که شکل تحقق میابد و بر ان قدم مینهیم....
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از لطف استاد گرانقدر | |
|
ممنون از لطفتان | |
|
ممنون از لطفتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود
به شعر ناب خوش برگشتید