شنبه ۳ آذر
چشمان قشنگت شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ۰۶:۳۵ شماره ثبت ۸۵۹۴۶
بازدید : ۳۸۸ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
چشمان قشنگت
من دلم بدون تو
یه شوره زاره
نه فقط از دنیا
بلکه حتی ازخودم
کلی بیزاره
همه کارو بارِ من کساد
وضع بازارِعمل ،
به پیشگاهِ خداوندِ دلم بدونِ تو
زارِ زاره
ولی وقتی که تو باشی
همه اطرافم و در دل
سبزه زاره
همه کارو بارِ من پُررونق
نه فقط درجمعه بازار
بلکه هر روزِ خدا
حتی درمیان آنهمه عشقت
که پُر از آزاره
ولی صبر بر آنهمه آزار و گنه ،
بسی می ارزد
چونکه چشمانِ قشنگت
خیلی خواستنی و نازه، عشق بازاره
همه چیز ازشهوت و ماواء درآن جاریست
همچو باطراوت سبزیِ مخملین ،
پخش شده در یک چمنزاره
می نوازد دل را به نسیمی
موج های ظریف وشبنم و خنکایی که ،
کِیف میکنم ازآن
چونکه چشمانِ قشنگت
همچو یک فرشته ای عفیف ،
بی آزاره
بهمن بیدقی 99/2/29
|
نقدها و نظرات
|
باسلام وعرض احترام جناب آقای استکی بزرگوار ممنونم از نظر لطفتان سپاس | |
|
باسلام وعرض ارادت استاد معینی بزرگوار سپاسگزارم از همراهی ارزشمند و نظر سراسر لطفتان | |
|
باسلام وعرض ارادت استاد انصاری بزرگوار سپاسگزارم از همراهی ارزشمند و نظر سراسر لطفتان | |
|
باسلام وعرض احترام بزرگوار سپاسگزارم از محبت شما ممنون | |
|
باسلام وعرض احترام بزرگوار سپاسگزارم از لطف شما
| |
|
باسلام وعرض احترام بزرگوار سپاسگزارم از لطف شما | |
|
باسلام وعرض احترام بزرگوار سپاسگزارم از لطف شما مستدام باشید | |
|
باسلام وعرض احترام بزرگوار سپاسگزارم از لطف شما | |
|
باسلام وعرض احترام بزرگوار سپاسگزارم از لطف شما | |
|
باسلام وعرض احترام استاد سلیمانی بزرگوار سپاسگزارم از همراهی ارزشمند نظر سراسر لطفتان یاری حق راهگشای لحظه لحظه هایتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود
دستمریزاد