سه شنبه ۱۵ آبان
من و تو شعری از حسن نصوحی (برگ سبز)
از دفتر برگ سبز نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ ۱۱:۵۴ شماره ثبت ۸۵۹۰
بازدید : ۵۳۲ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر حسن نصوحی (برگ سبز)
آخرین اشعار ناب حسن نصوحی (برگ سبز)
|
به تو خواهم پیوست
در شبی تیره که در پنجره های نگران کوچه
زلف اندوه پریشان باشد
و در اندام تو تب مثل جنون در تن من
خانه ای خواهد ساخت
و تو تبدارترین حادثه ها را که در آغاز افول تن گل می دیدی
در نگاه شب آغاز غزل خواهی دید
تو در آن شب از من
نه حضوری محسوس
و نه شعری سرشار
و نه چشمی بیدار در حریر تب طغیانگر غم خواهی دید
تو در آن شب از من
روزنی خواهی دید
رو به صد راز که از کوچه ی یک خاطره جان می گیرد
تو در آن شب از من
پیکری خواهی دید
منتظر ، بی سایه
مظهر پوچی مطلق که خدا می گوید
تو در آن شب از من
روحی از جنس جنون خواهی دید ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.