سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
آخرین اشعار ناب فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
|
یه روز مامان و بابام
رفته بودن مهمونی
منو داداشم علی
تو خونه شدیم موندنی
آخه داداشم علی
فضول و شیطون بلاست
وقتی میریم مهمونی
زرنگِ و ناقُلاست
وقتی میزارن جلوش
خوراکی و شیرینی
باید بیاین اونجاهو
داداش منو ببینید
هر چی میگیم کم بخور
مگه به ما گوش میده
هر جا میریم مهمونی
هی می کنه پُر خوری
بخاطرِ همین هم
تنبیه شده بچه ها
حق نداره که دیگه
مهمونی بره هیچ کجا
باید که اون قول بده
بچه ی خوبی باشه
به حرف ما گوش بده
تا دیگه تنبیه نشه
فاضل فخرالدینی (مالک)
دایی باصفا : داداشم علی
|
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم بزرگوار زنده باشید به مهر | |
|
سپاسگزارم از توجهتون بزرگوار برقرار باشید | |
|
سلام و عرض ادب خدمت شما استاد بزرگوارم سپاسگزارم از توجهتون زنده باشید به مهر | |
|
سپاسگزارم از توجهتون بزرگوار زنده باشید به مهر | |
|
سلام بزرگوار سپاسگزارم از توجهتون برقرار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.