سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
آخرین اشعار ناب فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
|
روزی دوتا کبوتر
بودن مشغولِ پرواز
با همدیگه می خوندن
چه عاشقونه آواز
غافل از اینکه صیاد
توی کمین نشسته
با تفنگی که داره
بدجور نشونه رفته
فرار از دست صیاد
یه کار خیلی سخته
الان خیلی وقته که
تیراش خطا نرفته
خدا کنه که چشماش
این دفعه بد ببینه
اون تیری که می زنه
روی هدف نشینه
حالا بیاین بچه ها
با هم دعا کنیم ما
که این دو تا کبوتر
مرغای خوش بال و پر
با هم برن به لونه
به سوی آشیونه
شادی کنند و صفا
این دو تا مرغ زیبا
که هستند هدیه ای از
خالقِ خوب دنیا
فاضل فخرالدینی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ارادت سپاس از توجهتون برقرار باشید | |
|
بله جناب بر حسب علاقه در زمینه ادبیات کودکان داستان و شعر گفتم و سرودم بنده اطلاعات چندانی به اوزان نداشته و ندارم و به این امید به این سایت اومدم که در محضر همه اساتید ادب و هنر انشالله بزودی زود درس بگیرم و اگه اشتباه نکرده باشم و حافظه م یاری کنه به قول طایر شیرازی که میفرمایند: عاشقی را باید از پروانه، عاشق یاد گیرد / هر که چیزی یاد گیرد، باید از استاد یاد گیرد
شمع را سر تا به پا میسوزد و پروانه را پر / آتش عشق است و هرکس را به استعداد گیرد
| |
|
سلام و ارادت خدمت استاد بزرگوارم سپاسگزارم از توجهتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
آموزنده برای کودکان و نوجوانان
دستمریزاد