سه شنبه ۲۹ آبان
لهجه پاییز شعری از احمد فرنود
از دفتر غزل ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۷:۴۹ شماره ثبت ۸۵۲۸۳
بازدید : ۳۶۸ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب احمد فرنود
|
دوباره در دل ِ تنگم انار می شکند
بمان که بی تو دلم بی قرار می شکند
اگر که پربگشایی به دست صیّادان
دو بال کوچک ِ من در فرار می شکند
به سبزه زار دو چشمت قسم، که بعد از تو
هزار ساقه گل ِ نونوار می شکند...
و خارها که حسودند بچّه می زایند
و قلب نرگس و آلاله زار می شکند
غمت به زخم دلم چنگ می زند با شور
و بغض کهنه ی من با سه تار می شکند
نرو که فصل زمستان دوباره برگردد
نرو، که شیشه ی عمر ِ بهار می شکند
چقدر لهجه ی دردم شبیه پاییز است
همیشه در دل ِ تنگم، انار می شکند
احمد فرنود
|
نقدها و نظرات
|
بزرگید به مهر و اخلاق هنرمند نیکوضمیر | |
|
از حسن نظر شما ممنونم بانو بویری گرامی | |
|
سلام ممنونم از لطف نظرتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شاعر محترم ناب است و در اوج
موفق باشید