جمعه ۲ آذر
خداحافظ... شعری از مژده هاشمی
از دفتر پولک نم زده نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۳۴ شماره ثبت ۸۵۲۷۱
بازدید : ۴۸۶ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب مژده هاشمی
|
.
نگاه سرد و لب بسته ات، خداحافظ
دل خراب و تن خسته ات، خداحافظ
.
به چِفت های کلون های جاده درگیری
دو پای مانده ی وابسته ات، خداحافظ
.
مهاجرت به تقلای چشمت عادت بود
تمام مرزهای بسته ات، خداحافظ
.
به یک سلام دوباره دلم خوش است انگار
نگاه گرم و زبان بسته ات، خداحافظ
.
چگونه تاب برآرم شکست قلبت را؟
فدای طاقت بشکسته ات، خداحافظ
.
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزار محبت شما ممنون از روی گشاده ومهرتان | |
|
سپاسگزارم ممنون از بزرگواری شما
سبز باشیدبه لطف
| |
|
ممنونم از بزرگواری شما اشنایی با شما باعث افتخاره | |
|
دورود برشما
ممنونم از حضور سبزتون
برقرار باشید
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده زیبایی را هدیه آوردید
دستمریزاد
شهادت مولا علی (ع) تسلیت