یاحی داور یا کریم چاره ساز
رحم بر بنده ی آواره ساز
ساز تمام بندگانت سرفراز
هست امیدش به درگاه عظیم بی نیاز
هست دنیا به شیب پرفراز
بنده ات باشد همیشه در نماز
بنده ات را از ستم دار باز
زندگی کردم بنامت آغاز
ای خداون کریم چاره ساز
داشت مظلومی به راهت اعتراض
بنده ی مظلوم از گناهش دار باز
بنده ات باشد به خاک و تخت و تاز
از بهشتش به دنیا دادی باز
من چرا دارم اینجا اعتراض
هم تمام بندگانت در فراز
اشتباه کردم که دارم اعتراض
ای خداوند عظیم وبی نیاز
دار چوپان را به کار خویش باز
نیست در حدی که گوید اعتراض
نیز از صدق دلش دارد نیاز
کار حق باشد سه راهی در نیاز
اولش غصه خورد به راه باز
دومی پوشد اسرارش به ناز
سومی چوپان سلطان می کند
بعد سلطان را چوپان می کند
این بود کار خدای بی نیاز
نیست در حق جای اعتراض
هرچه گفتم ای خدای بی نیاز
توبه کردم از گناهم دار باز
آمدم در سوی درگاهت نماز
بی نیازی بی نیازی بی نیاز
بنده ات را باز از گناهش دار باز
جهت حضور ذهن خوانندگان چوپان از هر دری با خدا راز و نیاز داشته است که حقیر برای بینش بیشتر خدمت شما سروده ام
م ح م و د ف ت ح ی
مناجاتی بسیار زیبا و شورانگیز بود
طاعات و عبادات قبول
التماس دعای فراوان دارم