دوشنبه ۵ آذر
دنیای بی تو شعری از مرسل علیپور
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۰:۰۲ شماره ثبت ۸۵۰۲۲
بازدید : ۲۱۲ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب مرسل علیپور
|
آن زمانی که دل تو از دل من دور شد
بی تو این دنیا برایم تیره و منفور شد
چشم من در عاشقی تنها تورا میدید و بس
دیده ام جز تو به هر عشق و وفایی کور شد
تا که فهمیدی که بیش از پیش من عاشق شدم
قلب تو نسبت به قلب و عشق من مغرور شد
گفته بودم پیش من تا آخر عمرم بمان
روزهای با تو را مدفون کردم گور شد
بر سر اجبار گویی با دل من مانده ای
رفتی از دنیای من گفتی دلم مجبور شد
دوس دارم های تو شیرین و دلچسب و خوش است
در نبودت آن همه شیرین برایم شور شد
عشق تو صیاد بوده بر من و دریای دل
عشق من شد طعمه و در دام عشقت تور شد
دیده ام با دیگران بیش از وجود ما خوشی
درد ما کم بود و یک غم هم برایم جور شد
فکر من شبها همین است چیست در افکار او
ذهن من تنها به افکار سرش محصور شد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.