پنجشنبه ۱ آذر
|
آخرین اشعار ناب علی معصومی
|
خاک بقیع
پروانه شوم گرد فضای تو بگردم
در خلوت بی بام هوای تو بگردم
قربان تو و تربت پنهان و غریبت
چون باد سحر زیر لوای تو بگردم
در گستره خاک بقیع اشک بریزم
بر مقبر بی صحنُ سرای تو بگردم
پیدا نشود آینه در دامنی از خاک
آگه مگر از شرح کسای تو بگردم
تا مکتب اسلام صفایی ز تو دارد
باید که به بدنبال دعای تو بگردم
من گمشده خویشمُ شاید نتوانم
در قاف بلندای همای تو بگردم
آتش بجگر داری و آرامش جانی
قربان تو و درد و بلای تو بگردم
لاجرعه ای از اشک ز چشمم بفشانم
تا زمزم بی حوض طلای تو بگردم
من زائر سر گشته آدینه دردم
قربانی بی چون و چرای تو بگردم
معصومی اگر فرصت عمری دهدم باز
بر گردهمین حول و ولای تو بگردم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در ماتم و غربت بقیع