جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
مرثیه وفات حضرت خدیجه
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
--------------- --------
غمت آ تش زده بر جان خدیجه
شده هر دیده ای گریان خدیجه
ز داغت شعله زد بر جان زهرا
غم بی مادری جانان خدیجه
پیمبر سوگوار ماتم توست
شده دنیا به ما زندان خدیجه
تو رفتی و جهان شد تیره و تار
ببارد ابر این چشمان خدیجه
نشسته کنج خانه دختر تو
ببارد نم نم باران خدیجه
زمین و آسمان شد روضه خوانت
بگِرید کوثر قرآن خدیجه
تو اُمُّ المومنینی اُمَّ الزهرا
بریدم دل از این دوران خدیجه
تو با مالت شدی حامی اسلام
نشان داری تو از ایمان خدیجه
شب و روزم شده غرق غم و درد
منم سر گشته و حیران خدیجه
---------------------------
✍شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد