جمعه ۲۵ آبان
همراهی / راه بلد شعری از سعید فلاحی
از دفتر عشق پایکوبی میکند! نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۱۵ شماره ثبت ۸۴۸۷۳
بازدید : ۳۰۳ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
۱ - همراهی:
میدانم
خوب میدانم...
ردیفی پاییز؛
از سر دلتنگیهایم
دست بر نمیدارد.
شاید،،،
انبوهیی برگهای زرد
--علیرغمِ تازیانهی توفان--
تنِ عریان شهر را پوشاندهاند؟
کاش؛
فهمیده باشی،،،
دلواپسیهایم را که
دست،
تکان میدهی!
۲ - راه بلد:
در معبدِ من میمیرند
تمام بولهوسیهای جهان!
من راهبهئی هستم که
آخرین عبادتگاه ساخته شدهام
طرح ست از یک حسِ گمشده.
در مرهمی آغوش،
به پیچیدگیهائی برخوردهام
که رمزِ بوسههایت را
دنبال میکند!
به جغرافیائی آشنا
هدایتم باش!
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#کتاب_عشق_پایکوبی_میکند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.