يکشنبه ۲۷ آبان
خود کفایی... شعری از علیرضا خوشرو
از دفتر دیدار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۲:۰۲ شماره ثبت ۸۴۷۰۰
بازدید : ۱۳۸۶ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب علیرضا خوشرو
|
خود کفایی به کنار ، غرق تَمنا بودیم
بس که سرگرم فقط ، حرکت درجا بودیم
وقت خود را بیشتر صرف تمسخر کردیم
چون که بی کار ترین آدمیان ما بودیم
مثل یک طوطیِ مبحوس سخنگو هستیم
همگی بس که عجیبیم ، معما بودیم
هر کجا یکنفر از حادثه ای می نالید
جای امداد و کمک ، محو تماشا بودیم
چون خوشی زد دلمان را، قصد شورش کردیم
در خیال خودمان ، ما چه گوارا بودیم
از خدا نیست که پنهان ، از شما نیز مباد
ما سزاوار همین ، درد و بلاها بودیم.......
...........
Ali...senator
🌹
|
نقدها و نظرات
|
سلام.. سپاس از استاد عزیزما
............ 🌹 | |
|
سلام... درود بر بانوی احساس. ممنون از حضورتان.. ........ 🌹 | |
|
سلام بر استاد عزیز ما دست بوس شما هستم.. ......
🌹 | |
|
سلام.... درود بر بانو حیدری... ....... 🌹 | |
|
سلام.. درود بر علیرضای عزیزما.. ...... 🌹 | |
|
سلام... درود بر بانو خزان مهربان... ......... 🌹 | |
|
سلام... درود بر بانو فرشید فر مهربان.. ..... 🌹 | |
|
سلام درود بر حمید خان عزیز ما.. عزیزمایی... ....... 🌹 | |
|
سلام درود بر استاد عزیز زنده باشید بزرگوار.. .....
🌹 | |
|
سلام .. درود بر راجی عزیز و مهربان.. عزیزمایی... .......... 🌹🌹 | |
|
سلام.. زنده باشید و پایدار.. ........ 🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مبین مشکلات جامعه
دستمریزاد