شنبه ۳ آذر
صیام شعری از منصورامین زاده گتندی
از دفتر صیام نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۷:۵۵ شماره ثبت ۸۴۴۷۴
بازدید : ۶۰۹ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر منصورامین زاده گتندی
آخرین اشعار ناب منصورامین زاده گتندی
|
کنی یک ماه مهمان ، بندگان را
فراخوانی به قرآن ، بندگان را
نفس تسبیح و نائم ، عابد آید
دهی تقوا و ایمان ، بندگان را
|
|
نقدها و نظرات
|
قطعاتشویق شخصیتی مثل شما ، منوبه شوق میاره.ممنونم 😅 | |
|
سلام برشمامهربان
چشم.محتاج به دعاتونم
شادوسلامت باشید 🎉 | |
|
ممنونم نوادهٔ شیخ مرتضای بزرگ
بزرگواری حق شماست
🤗 | |
|
خیلی محبت داریدعزیزم
🌷🌼🦋💐 | |
|
علیکم السلام استادکریم
ممنونم.خیلی لطف داریدنمازوروزهٔ حضرت عالی هم انشاالله قبول باشه
چشم. محتاج به دعایم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.