🌺🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🕊
🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🌺🍃🍂
🍂🌺🍃
🌺🍃
🍃
🌺
🕊 سلام و درود
چند خط خطی ام در قالب سروش
البته باز هم نوشته بودم
بیشتر در کامنت هایم بر اشعار زیبای استاد رضاپور
مبدع این قالب هنری ( شعر پیشرو - سروش )
ولی اکنون این چند کوتاه یادم هستند
که با آرزوی سلامتی و موفقیت تقدیم می دارم :
(۱)
خون گشت دلم ز جورِ هر دشمن و دوست
پاشند سَرَم خاکِ تَغافُل ... نیکوست؟
این ست رفیق که نارفیقی از اوست ...
من ( بر لبِ طاقچه نشان ) قرآنم .
🍃🌺🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃
(۲)
سروشم پیشرو در مهربانی
درین قالب بگویم من عیانی :
که عشق آیین و قانونِ جهانی
اگر باشد ، خِرَد بامِ تَجَلّی ست.
نوشته شده در 13 نوامبر روزجهانی مهربانی مبارک
🍃🌺🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃
(۳)
درخیابان گوشه ای چشمش به راه
کارگر با بیل در گفت و نگاه ...
بلکه امروز کسی دادش پناه
دست دردستِ صبا "جدول نشین" ...
🍃🌺🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃
(۴)
کریمان آنچه بخشیدند ؛ دیگر پس نمی گیرند
ز دنیا و تعلّق بر فنا بگذشته و سیرَند
همی در طاعت و عشق و عبادت مَست درگیرند
که طاعت روءیتِ الله ، عبادت خدمتِ خلق است
🍃🌺🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃
(۵)
سنجیده سخن گفتید
با کِلک چه دُر سُفتید
ژرفِ بَحر ننهُفتید
با سبکِ نویی ( پیشرو )
🍃🌺🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃
(۶)
سروشم ازخدا پیغام دارم
طلوعِ باورِ افهام دارم
دَوایی بهره ی آلام دارم
محبت نامِ آن ، یکرنگی عشق است
🍃🕊ـ
🌺ـ🍃 با احترام : کوهواره ۹۹/۱۲/۱۶
🍂🌺🍃ـ
🍃🍂🌺🍃🍂ـ🌺🍃
🍂🌺🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🕊ـ
. 🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃
درود بانوی عزیزم
زیبا قلم زدید