شنبه ۳ آذر
بنده شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ ۰۶:۵۳ شماره ثبت ۸۴۱۸۳
بازدید : ۴۵۳ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
بنده
اشکم شده چون باران
بند هم نمی آید
این پیشه گنَه ،
جانان !
چونان بنده می آید
رحمی بکن ای جانان
دریاب غلام ات را
بنگر که مطیع گشته
جانش ازهمه اقیاد ، کاملاً رها گشته
در بارگه ات اینک ،
بی بندترین آید
ازعالمِ پُر خاک ات
تا عالمِ بس پاک ات
من دویده ام جانان
نفَس ام شماره افتاده ،
بی یاریِ ات ،
بی شماره میشود آن
هم ردیفِ مرگ میشود آن
کامل ، بند می آید
شاهی و پُر از جاهی
من کبوتری هستم ،
لانه کرده درچاهی
ظلمت ام ! رهایم کن
روح ام دگر بنده وار می آید
توبه کردم ازسرابِ عشقم
عشقی که زمانی، نازمیکردم به آن تشنه م
حالا شده است دشنه م
مستی که پرید ازسر
عشق ات جا گرفت در سر
جسم و روح ام با شوقی
بنده وار می آید
بهمن بیدقی 99/1/22
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام بزرگوار تشکر میکنم از لطفتان سپاس | |
|
با سلام و عرض احترام بزرگوار تشکر میکنم از محبتتان سپاس | |
|
باسلام وعرض ارادت بزرگوار سپاسگزارم از محبتتان زنده باشید | |
|
باسلام و عرض ارادت استاد بزرگوار بسیار لطف دارید شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.