جمعه ۲ آذر
گفته بودم... شعری از پویا ملکی (پویا)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ شماره ثبت ۸۳۹۷۶
بازدید : ۳۵۵ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر پویا ملکی (پویا)
آخرین اشعار ناب پویا ملکی (پویا)
|
گفته بودم با تو دنیا را گلستان میکنم
گر تو باشی یار من غم را پریشان میکنم
گر بمیرم با صدایت باز احیا میشوم
در دو چشمت آتشم را چون گلستان میکنم!
شاعری کردن برایت رستگارم میکند
عاشقی را در ورای شعر پنهان میکنم!
با وصالت گریه کردن را ز خاطر می برم
در فراقت با دو چشمم خون به دوران میکنم
گاه هم کافیست نامم را به یادم آوری
در صدایت نام خود را عشق! مهمان میکنم
کام من را خوش کن ای زیبای جان با بوسه ای
بوسه ات را مأمنی در کوی شیطان میکنم!
#پویاملکی(پویا)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.