يکشنبه ۴ آذر
خبری از جانان شعری از روح الله اسدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ ۰۲:۵۸ شماره ثبت ۸۳۸۷۰
بازدید : ۲۶۶ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب روح الله اسدی
|
پیر ِماگفت که آید خبری از کنعان
قلبِ بی طاقتِ ما را خبری ازجانان
آسِمان هم که هدفمند به تن می کوبد
باده می ریزدو مِی پخش کُند ازباران
می دهد شور به دل هایِ خراباتی ما
لاله آید، وٓ قدم بر سرِچشمِ یاران
رازِ دل های پریشان شده را می داند
ای خدا کِی بشودملک دلِ ما سامان
#روح_الله_اسدی
|
|
نقدها و نظرات
|
درودبزرگمهر،زیبانگرید | |
|
درودوسلام گرانقدر زیبانگاه پرمهرشماست | |
|
درودجانا مهرتان راسپاس | |
|
سلام و درود گران سنگ خوشحال میشم اگر کمکی ازحقیربراید | |
|
سلام و درودمهربانو قدردان مهرتان هستم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.