در انتظارمنجی
چقدر وحشتناک می شد اگر ما می ماندیم ،
خنده و لبخند ،
ازمیان مان می رفت
درآنصورت، فقط غم میمانْد
شادی ها دگر میرفت
چقدر وحشتناک می شد اگر ما می ماندیم ،
ذکر وعبادت ،
از میان مان می رفت
درآنصورت، فقط ناامیدی میمانْد
همه ی امیدها ، میرفت
چقدر وحشتناک می شد اگر ما می ماندیم ،
راستی وصداقت ،
از میان مان میرفت
درآنصورت، فقط دشمنی وکینه بجا میمانْد
دوستی ها دگر می رفت
چقدر وحشتناک می شد اگر ما می رفتیم ،
فقط انتقام بجا میمانْد
درآنصورت فکرمان ، با دلشوره ای عجیب،
بهرِ سرنوشت این بشر میمانْد
چقدر وحشتناک می شد اگر ما می رفتیم ،
بی سرانگشتی ثواب، فقط وفقط گناه میمانْد
درآنصورت ، فقط یک باتلاقْ زمین میمانْد
وَ بشر، بی آنکه بتْواند از آن رها شود ،
ناامید ، بهرِبلعیده شدن به انتظارِمیمانْد
چقدر وحشتناک می شد اگر ما می رفتیم ،
فقط شیطان و ایادیِ کثیف اش میمانْد
درآنصورت انسان ،
دائماً خونِ دلش را میخورد
بهرِ دیدنِ قیام ، دعاکنان ،
فقط چشم به راهِ آن منجیِ عالم میمانْد
میلاد باسعادت منجی عالم مبارکباد
بهمن بیدقی 99/1/10
موثر و زیبا بود
میلاد حضرت صاحب الزمان آقا حجت ابن الحسن(عج) مبارک