سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر علی اصغر جودان(جاوید)
آخرین اشعار ناب علی اصغر جودان(جاوید)
|
ط مقدم فقط,تیرو تفنک نیست
خط مقدم فقط,میدون جنگ نیست
خط مقدم یه روزایی میشه خونه
پیر میدون میشه اونی که جوونه
جونشو میده برای کشورش تا
مادری داغ جونشو نبینه
خط مقدم خط مقدم
چشماتو وا کن ببین زخمی میارن
مادرامونو ببین که بی قرارن
سنگرا مون شده مییدون مینو
میریزن رفیقامون روی زمینو
دستامون خالیه اما ما میتونیم
دشمنو از توی خونمون برونیم
خط مقدم فقط,تیرو تفنک نیست
خط مقدم فقط,میدون جنگ نیست
اگه ما یکی بشه باهم دلامون
گوش بدیم به حرفای امیر میدون
به امید و لطف اون خالق والا
پاک میشه خونمون از تموم دردا
خط مقدم فقط,تیرو تفنک نیست
خط مقدم فقط,میدون جنگ نیست
سربازا با لباس رزم سفیدن
همونایی که به دادمون رسیدن
همونا یی که برا ی خنده ماااا
از همه وجودشون بریدن
خط مقدم فقط,تیرو تفنک نیست
خط مقدم فقط,میدون جنگ نیست
ای پرستار ای پزشک کشور من
ای امید نفسای اخر من
توی جبهه سلامت اولین و اخرینی
تو مدافع حریمم ای فرشته زمینی
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم سرکار خانم حکیمی 🌺🌺🌺🌺🌺 | |
|
سلام و عرض ادب سایه تان مستدام♥️♥️ | |
|
نهایت لطف و مهربانیتون هست استاد عزیز و گرانقدر♥️♥️❤ | |
|
ممنون و متشکرم از شما 🌺🌺🌺🌺 | |
|
ممنون و متشکرم از نگاه زیباتون سر کار خانم طولابی🌺🌺🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در وصف مدافعان سلامت