يکشنبه ۲۷ آبان
من كه هستم؟ شعری از سمانه هروی
از دفتر 1 نوع شعر عاشقانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۱ ۱۲:۱۱ شماره ثبت ۸۳۷۶
بازدید : ۹۲۷ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب سمانه هروی
|
من كه هستم ؟هيچ كس!
دختري رنجيده از جنس بشر!
عاشقي سرگشته از جنس قلم!
من كه هستم؟
دفتري سرشار از رنج و گله
پر حماسه ,مثنوي و فاصله!
قدر اشكش را كسي پاسخ نگفت
اندكي از نابساماني نخفت!
آينه من را نميشناسد دگر
عاشقي من را نميخواهد دگر
من كه هستم؟
يك زمين خشك و سرد
يك كوير تشنه لب از كين بد
يك درخت پير خشكيده به خاك
يك اسير مانده در پشت حجاب
آه از رنج دل و دلدادگي
اي فغان از عاشقي از بي كسي!
درد دل را با كه گويم اي خدا
محرمي نميابم دگر در اين سرا!
من كه هستم؟
من كه هستم؟
چيستم؟!
آدمم
يا كوه دردم كيستم؟!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.