يکشنبه ۴ آذر
تمارض شعری از سودابه حسن پور(کرشمه)
از دفتر نظم نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ۱۸:۵۷ شماره ثبت ۸۳۵۲۱
بازدید : ۱۱۱۴ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر سودابه حسن پور(کرشمه)
آخرین اشعار ناب سودابه حسن پور(کرشمه)
|
« تمارض کن »
به دل کندن
ولی من خوب میدانم
بدون من
نفس
حتی برایت
سخت می آید
و باغ ِ بودنت
می خشکد از تنهایی ِ مطلق !
« تمارض کن »
بگو
خالی شد از حجم وجودم
خواب و رویایت
و در آن گوشه ی خلوت
دگر یادم نمی افتی
بگو هرشب
بدون من
خیالت تخت میخوابد
من اما
خوب میدانم
دلت بی من
چه غمگین است ...
« تظاهر کن »
که آرامی
و در بیت و غزل هایت
دگر
سهمی ندارد عطر گیسویم
و یا موسیقی شعرت
بدون لحن من
موزون و مطلوب است !
باور میکنم
با هر پیامی
یادِ من حتی تداعی نیست
در یادت
بگو هر صبح
بی من
چای شیرین است و
تو
عادت نکردی
با نوازش های گرم من
به سمت نور
برخیزی ...
« تظاهر کن »
من اما خوب میدانم
هوای چشم هایت
در غیاب من
چه بارانی ست ...
« توافق کن »
خودت با خاطراتت
بعد من
انکار کن احساس را
سبزینه ی آن قلب پُر احساس را
بی من تماشا کن از این پس
بوته های یاس را
آری
تظاهر کن
بگو
حتی در آیینه
به یاد من نمیخندی
و هرجا می روی
ناگه در اطرافت
به دنبالم نمیگردی
« توافق کن »
خودت با درد هایت
بعد من
مرهم نخواهی داشت
زین پس
در هجوم لحظه های سخت
تو
محرم نخواهی داشت
اما ... من !
پس از تو
ناگزیرم
از در و دیوار بگریزم
من از
تاریکی و
تنهایی و
و یک بغض
لبریزم ...
#کرشمه
|
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب استکی. سپاس برای حضور و همراهی شما. | |
|
سلام و درود. سپاس برای حضور شما بزرگوار. | |
|
درود بزرگوار. سپاس برای حضور شما. | |
|
درود جناب راجی. سپاس برای حضورو همراهی شما. مانا باشید . | |
|
درود جناب عرفانی. سپاس برای حضور و همراهی شما. یاد میگیریم در محضرتون استاد غزل. | |
|
درود استاد. سپاس برای حضور و همراهی شما. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود