جمعه ۲ آذر
تنهایی شعری از سجاد جعفری
از دفتر سراب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ شماره ثبت ۸۳۵۰۳
بازدید : ۵۶۹ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب سجاد جعفری
|
زبانه می کشد از اعماق درونم، حس نبودن
به سان آتشفشانی می سوزاند، بودنم را
اشک ها
از تجمیع قطره هایش، دریا می شود
در دل آن دریاها، هیچ نیست، جز سلسله ناکامی ها
وقتی تنهایی، سنگ ریزه ها هم، قد علم می کنند
می شوند کوهی..
صدای غار غار کلاغ ها، بتهون برایت...!
چه آرام در خلوت خود می شکنی
مثل خش خش برگ ها، در فصل پاییز...!
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنونم از توجه شما | |
|
سلام سپاس فراوان از توجه شما | |
|
سلام ممنونم از توجه شما پاینده باشید | |
|
سلام ممنونم از توجه شما | |
|
سلام بسیار سپاسگزار از توجه و نقد بسیار خوبتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.