جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر روح اله اصغرپور(راجی)
آخرین اشعار ناب روح اله اصغرپور(راجی)
|
#نوروز و سین و شین شده انگار با #هلو
#سیب و #سپند و #سوسن #عیدانه_ها هلو
در کنج خانه، زیر پتو یا کنار حوض
زیر #درخت_عشق_بمانیم_یا_هلو
امسال اگر چه نیست روا دید و بازدید
بهداشت داده جاش #کرونا به ما، هلو
قسمت اگر شود پسِ چندی ببینمت
انداخت گلْ، گلِ روی شما هلو
✍🏻شعر: #روح_اله_اصغرپور_راجی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما ممنون از مهرتان عید بر شما نیز به شادمانی | |
|
درود بر شما | |
|
درود ها بزرگوار.شعر طنز.هر ردیف هلو معنای متفاوتی داره.به هر حال هلو یعنی به غایت شیرین و پر آب و در وصف زیبایی هم به کار میره که هر کدام از این موارد در شعر رعایت شده.نقص را ببخشید | |
|
درود استاد.رقص قلمتان مانا لذت بردم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اعیاد شعبانیه مبارک