پنجشنبه ۸ آذر
رنگ گل شعری از ابراهیم آروین
از دفتر گیتارسکوت نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ ۰۴:۳۱ شماره ثبت ۸۲۹۷۴
بازدید : ۵۷۸ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب ابراهیم آروین
|
برگ گل یک برگ بی مقدار نیست
رنگ سبزش سبزهای بیبار نیست
رنگ زردش زردهای در قاب یک گلذار نیست
هر نشان از نوگلی رنگش پرید بیخار نیست
آروین فروردین ۹۹
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسبانویارجمندالههایاحساس
درپناهحقسالیخوببرایتانآرزومندم | |
|
سپاسگزارماستاداستکی عزیز
درپناهحق سلامتباشید | |
|
درودبرشماجنابدهنوی
سپاس
موفقباشید | |
|
ممنون ازحسننگاهتان دوست شاعرم
درپناهحق شادباشید | |
|
سپاسگزارم بانوی ارجمند
موفق باشید | |
|
درودهااستادبزرگوار ممنونازلطفنگاهتانماناباشیدبهمهر | |
|
سلام ودروداستادمعصومیعزیز ممنون ازنگاهزیبایتان نظرتانزیباستحتماًاستفادهمیکنمماناباشیدبهمهر | |
|
درودها ممنونازنگاهتانشاعرارجمند ماناباشیدبهمهر | |
|
سلام
ممنونازنگاهتانشاعرارجمند
ماناباشید | |
|
درودهاشاعرارجمند
ممنونازنگاهتان
درپناهحق
| |
|
درودها
سپاسگزارم
ماناباشیدبه مهر | |
|
درودهابانوشعلهارجمند
بسیارسپاسگزارم
درپناه حقماناباشیدبهمهر
| |
|
درودبانویگرامی
سپاسگزارم
ماناباشید | |
|
سلامشاعرارجمند
سپاسگزارم
ماناباشیدبهمهر | |
|
درودهاشاعرگرامی
سپاسگزارم
ماناباشید | |
|
درودبانویارجمند
ممنون ازنگاهتان
سپاسازشعرزیبایتان
ماناباشیدبه مهر | |
|
سلام بانوی گرامی
ممنون
درپناهحق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دیگر بار سال نو مبارک