سه شنبه ۶ آذر
عشق تو شعری از مرسل علیپور
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۹ ۱۵:۱۶ شماره ثبت ۸۲۹۰۲
بازدید : ۴۰۹ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب مرسل علیپور
|
از اون روزی که چشمای سیاه تو
به چشمای منه عاشق گره خورده
شدم دیوونه ی صورت ماه تو
دلت قلب منو پیش خودش برده
دلم پیش تو دور از هوس و درده
به موها ودل و قلب تو مینازم
چقد عشق تو جذّاب و پر احساسه
واسه بقیه برندم به تو می بازم
تنم پر شده از روح پر از مهرت
وجود منه عاشق به تو پابنده
دوچشمای تو و صورت زیباته
که ماهو میکنه پیش تو شرمنده
چشای تو پر از معجزه و رازه
تو چشمای تو آیندمو میدیدم
پای حرف عشق تو که وسط باشه
واسه عشق تو جون و تنمو میدم
دلم میگه تو باید مال من باشی
به غیر از تو که باشم دل من سرده
بدون تو به آینده دلم خوش نیست
نگاه تو منو محو خودش کرده
تا وقتی که کنار دل تو باشم
نمیخام که فقط غصه و غم باشه
به زیر نم بارون و هوای سرد
بزار که دل من پیش تو شیداشه
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
عید مبعث مبارک