يکشنبه ۴ آذر
نیمه ی گمشده شعری از زهرافنائی
از دفتر تمنا نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ۲۲:۰۶ شماره ثبت ۸۲۷۳۵
بازدید : ۴۲۶ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب زهرافنائی
|
به همین سادگی
دل من عاشقه
تو رو تنها میخواد
نفسش پیشته
توی رویاهای من
تویی تنها یار من
هركجا كه باشی و
هركجا كه میرم و
تویی تنها فكر من
قلب من پیش تو
عشق من٬تو رو میخوام
روز و شب تو فكر تو
نغمه ها برات میگم
میگم از زندگی و
میگم از زیبایاش
تو كه باشی پیش من
زندگی قشنگ تره
پر از شوق و تب
عطری كه بهم دادی
هنوز رو لباسمه
وقتی كه دلتنگ میشم
عطرتو بو میكنم
چشامو میبندم و
موهاتو یادم میاد
موج تو موهای تو
دین و ایمون نداره
چشاتو یادم میاد
زل زدم توی چشات
غرق چشم تو شدم
غرق شدن تو چشم تو
چقدر بهم میاد
توی اون حجم زلال
خودمو یهو دیدم
اونجابود كه فهمیدم
تویی اون نیمه ی من
نیمه ای ك می تونه
منو كامل بكنه
حالا هم بهت میگم
تویی اون نیمه ی من
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون دوست عزیز لطف دارید عید شما هم مبارك باشه انشالا سال خوب و پر بركتی داشته باشید | |
|
سلام ممنون همچنین شماهم مانا باشید | |
|
ممنون آقای اسماعیلی عید شمام مبارك | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است