جمعه ۲ آذر
اسمش غمـــــــــــــــــــه شعری از زهرافنائی
از دفتر درد عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۲۱:۴۴ شماره ثبت ۶۸۰۲۴
بازدید : ۲۵۶۸ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب زهرافنائی
|
غم های کل دنیاتو به جون می خریدم اما
لبخندات دیگه مال من نیست
نگات دیگه دنبال من نیست
از هر کجا که رد میشم
خاطره هاتو می بینم
شاید تقدیر این و خواسته
که من تنها ، که تو با اون
بازم ابرا تو هم رفتن
بازم بارون داره می باره
می دونم که می دونی وقتشه
ولی این بار نه بامن ، با اون
قدم زدن زیر بارون
خیس شدین
خیس شدن خاطره هامون
هوا اونجا نمــــــه عشق
هوا اینجا نمــــــه غم ها
به هرطرف نگا کنم
عکس تو رو می بینم
به هر طرف نگا می کنی
بازم اون و می بینی
اونی که دنیا مو گرفتش
اونی که خنده هامو بردش
اما چطور دلت اومد که
این دلمـــــــــو جا بزاری
تو غصه ها تنها بزاری
تو شادیا ،نه دیگه رفته
بعد تو شادی دیگه رفته
غم ها بهم پناه آوردند
تو زندگیم سر درآوردند
واسه همین این شده روزم
صبح غم و ظهر و شب هم غم
اینقد غم تو زندگیمــــــــــــــــه
زندگی نیست اسمش غمــــــــه
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون استاد گرامی از لطفتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.