جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر ابراهیم صفری (ساقی)
آخرین اشعار ناب ابراهیم صفری (ساقی)
|
دردم به که گویم من چه گلی که ببویم من
فریـاد ز دست تو به کجا که بجویم من
« به کجا که بجویم من »
مانـده ز فـراق تـو مستم به نوای تو
هرلحظه بسوزم من در بود و نبودم من
« در بود و نبودم من »
فریاد از این اوضاع برباد ، همـه رویـا
داد از غم تنهـایی بی تو چه بگویم من
« بی تو چه بگویم من »
مستـم ز نـگاه تـو نالـم ز هــوای تــو
چون بلبل شیـدایم از تو چه بخـونم من
«از تو چه بخونم من »
غمگیـن و پریشـانـم دیوانـه چـو مجنـونم
از گریه و غم هایم چون کاسه ی خونم من
« چون کاسه ی خونم من »
خسته شده ام یـارا خواهـی تو رخی بنما
در راه وصـال تـو بگـذشته ز جـونم من
« بگـذشته ز جـونم من »
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.