يکشنبه ۲۷ آبان
♥♥♥من و تو♥♥♥ شعری از سمانه هروی
از دفتر 1 نوع شعر عاشقانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۱ ۲۲:۰۹ شماره ثبت ۸۲۶۳
بازدید : ۸۸۲ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب سمانه هروی
|
نه من آنم كه زتو دل بكنم
نه تو ان كس كه فراموش شوي
و به يك خاطره دل ميبندم
كه تو از عاشقيم نوش شوي
فصل كوچ است بيا كوچ كنيم
هر چه غصه است فراموش كنيم
دو پرستوي مهاجر بشويم
دوري و فاصله را پوچ كنيم
من از اين فاصله ها ميترسم
نكند دير بيايي اين بار؟!!
به خدا سر به بيابان بزنم
نشوم با تو دگر هيچ غمخوار
دل به دريا سپردن سخت است
قطره باشي و تماشا بكني
عاقبت در گذر از يك صخره
نرسي ,هي تقلا بكني
آن همه رنج كشيدم برسم
دل ديوانه من را چه خيال؟
قطره بودم كه به دريا برسم
چه خوش آن لحظه كه باشد به وصال
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.