جمعه ۱۸ آبان
کـرونا شعری از ابراهیم صفری (ساقی)
از دفتر دل ساقی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ۰۹:۱۵ شماره ثبت ۸۲۴۱۹
بازدید : ۵۵۵ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر ابراهیم صفری (ساقی)
آخرین اشعار ناب ابراهیم صفری (ساقی)
|
دوست دارم که دهم دست به دستت چه کنم
یا که نوشم می و آن باده ی مستت چه کنم
چـون که اینجـاست کـرونا و نـدارم رمقـی
دوست دارم شـوم آغوش تو پنهان چه کنم
یا شوم منزلت ای دوست چو مهمان چه کنم
چون که اینجـاست کـرونـا و نـدارم رمقـی
دوست دارم بخـورم کلـه و پاچـه چه کنم
بکنم خـرج ز صنـدوق تـو خواجـه چه کنم
چـون که اینجـاست کـرونـا و نـدارم رمقـی
دوست دارم که روم سیـرو سفرهـا چه کنم
گم شـوم در چمن و سبـزه و گل ها چه کنم
چـون که اینجاست کـرونـا و نـدارم رمقـی
دوست دارم که ببوسم لب و رویت چه کنم
یا کشم دست به زلفـان و به مـویت چه کنم
چـون کـه اینجاست کـرونـا و نـدارم رمقی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.