جمعه ۲ آذر
تردید شعری از اسماء صفی پور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۱۴:۴۶ شماره ثبت ۸۲۱۴۵
بازدید : ۶۲۷ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب اسماء صفی پور
|
کوچه باغ ،من ،تردید
فصل دلگیری بود
کوچه باغی پر از برگ درخت
شیشه صبر و سکوت می شکست باقدمی
و صدایی که جز من،نشنید
چه صداییست
سکوتیست بلند
به بلندای همان کوه که تا اوج ،سربرافراشته است
سربه دامن گیرم
آسمان، من، تردید
پر تردیدم من
آسمان دور ولی نزدیک است
کاسه صبر پر از خالی است
همه بیدار ولی در خواب اند
آفتاب است ولی تاریک است
به سکوتم سوگند
بغض راه کلامم بسته
ز تماشا خسته
خسته از پیمودن راه
راه را گم کرده
به سکوتم سوگند
.
.
|
نقدها و نظرات
|
تشکراز شما😊 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود