جمعه ۲ آذر
مولای من شعری از فرنگیس رزمی نژاد/فری/
از دفتر گل یاس نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۱ ۱۵:۳۱ شماره ثبت ۸۱۹۹
بازدید : ۱۰۴۲ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر فرنگیس رزمی نژاد/فری/
آخرین اشعار ناب فرنگیس رزمی نژاد/فری/
|
دل من آرزوی دیدار تو داره
مولای من
بوی نرگس عطر تو داره
مولای من
من به قربان تو باشم
که دلم جایگاه مهر تو داره
هر دَم
مولای من
من در بوستان عاشقی دنبال تو گردم
ای مولای من
کواین گُلِ نرگسِ من ..که دلم بی قراره
خودش از دلِ عاشقم خبر داره
این.. دل..عشق تو در سر داره
با یاد تو همه جا برایش بهاره
مولای من
******************
تنهایی
قربانت گردم
چقدر غریبی
که بین
عاشقانت هم تنهایی..
********************
.......
در راه خدا
حسین سرش داد
عباس دو دستش
علی اکبر جانش
ما هم نیرنگ و دروغ
*******************88
عشق
زمانی زیباست
که دلدارت
عصای موسی بدست
باشد
**************
باتشکر چون آینه نقص فنی سروده ام نشانم بده.. یا علی مولا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.